lauantai 1. lokakuuta 2016

Syksy tulee

Hups viime postauksesta on taas piiitkä aika! Viikot menee täällä niin nopeasti. Olen ollut täällä nyt melkein seitsemän viikkoa ja vielä kuukausi työharjoittelua jäljellä. Työt sujuu ihan mukavasti, vaikka välillä on raskaita päiviä esimerkiksi asiakkaat kiukuttelee ja sanoo mitä sattuu.. Viime viikkoina täällä Barcelonassa on satanut ja ukkostanut välillä, syksy on siis tulossa. Vielä kuitenkin pystyy olemaan shortseissa eikä tarvitse takkia, illat on kuitenkin viileitä.





Viime viikonloppuna mun perhe oli käymässä täällä ja kierreltiin nähtävyyksiä. Käytiin Park guellin puistossa (jo mun kolmas kerta siellä). Samaan aikaan Barcelonassa oli La Mercè tapahtuma, joka järjestetään vuosittain. Kaupunki oli täynnä erilaisia tapahtumia. Käytiin myös Casa batllossa ja Montjuicin kukkulalla.

Barcelonan satamaa
La Merce näkyi joka puolella


Montjuicin kukkulalle menossa


 
Näkymät tuolta ylhäältä oli aika hienot, sieltä näkee koko kaupungin.
 
 

 
Casa Batllo sijaitsee ihan tämän mun hostellin vieressä. Mun on pitänyt mennä käymään siellä aikoja sitten ja nyt viimein pääsin.
 
Adios y besos! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti