keskiviikko 26. lokakuuta 2016

All the good things come to an end

Viimeinen viikko täällä. Huomenna mulla on vika työpäivä täällä ja parin päivän päästä Suomi kutsuu! Aika ulkomailla menee aina todella nopeasti, ainakin omasta mielestä. Johtuu varmaan siitä, että koko ajan uusia asioita, paikkoja ja ihmisiä. Alussa aika tuntui menevän todella hitaasti, mutta lopussa päivät vain hupenee niin ettei edes huomaa, vähän kuin vessapaperirulla, joka loppuu yhtäkkiä.. :D

Sagrada familia sisältä

Viime viikolla mulla oli syysloma täällä ja lähdin käymään pariksi päiväksi Nizzaan moikkaamaan mun kaveria. Nizzassa ei ollut paljon turisteja tähän vuoden aikaan ja todella monet paikat oli kiinni. Mutta oli ihanaa nähdä Ranskan Rivieraa, jossa en ollut ennen käynyt.


Lovely Nice!


Tällä viikolla kävin katsomassa Parc del Labyrint d'Hortan. Kesällä puisto olisi ollut varmaan hienompi kun kaikki on vihreää.

Parc del Labyrint d'Horta


Asioita, joita olen oppinut täällä:
Oppinut kieliä, saanut lisää itsevarmuutta, oppinut paljon muista ihmisistä, oppinut paljon muista kulttuureista, oppinut arvostamaan Suomea ja sitä kuinka hyvin meillä asiat Suomessa on!

Kun lähtee ulkomaille töihin tai vaihtoon niin muistakaa MENNÄ ULOS! En muista onko mulla ollut täällä päivääkään että olisin ollut vain sisällä tekemättä mitään. Olen ollut aina innoissani näkemässä uusia paikkoja. On ollut myös ihanaa vain kävellä ympäri kaupunkia ja haahuilla eri paikoissa. Kannattaa myös OLLA ROHKEA ja KÄYTTÄÄ KIELTÄ ja tutustua ihmisiin. Jälkeen päin jää tosi hyvä fiilis. Nyt parin kuukauden jälkeen ymmärrän espanjaa paremmin ja tiedän mistä asiasta puhutaan, jotta oppisi puhumaan tarvitsisi olla täällä pidempään.



Alussa en tuntenut täältä ketään, mutta nyt olen saanut paljon uusia kavereita täällä ollessani. Hyvä syy aina palata tänne. Ikävä tulee Barcelonaa, mutta ihanaa silti tulla taas Suomeenkin. Täällä olen oppinut, että voittaakseen pelot on mentävä oman mukavuusalueensa ulkopuolelle, jälkeen päin voi olla ylpeä itsestään!

Hasta luego!❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti