sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Mitä mulle kuuluu?

Viikot vierivät täällä kovaa vauhtia. Nyt olen ollut töissä täällä kolme viikkoa ja joka päivä oppii uusia asioita. Nyt olen tehnyt respassa check inejä ja outteja ja ollut aamupalalla töissä. Espanjan kieli tuottaa välillä vaikeuksia, mutta on kuitenkin helppo ymmärtää perus asioita, kuten kun ihmiset kysyvät aamupalalla missä on mitäkin yms. Välillä tunnen itseni niin tyhmäksi kun joku kysyy jotain enkä osaa vastata, mutta kaikesta olen jotenkin selvinnyt.



Väillä tulee tottakai ikävä Suomea. Asioita joita kaipaan Suomesta: raikasta ilmaa, juomavettä, perhettä ja kavereita, sitä, että voi lähteä vaikka metsään lenkille (täällä Barcelonassa ei hirveästi tuota mahdollisuutta ole) ja omaa rauhaa.

Asioita, joista tykkään täällä: kaupungista, ihmisten ystävällisyydestä, auringosta, ihanista kaduista ja ravintoloista ja julkisesta liikenteestä, jota on helppo käyttää täällä.



Tähän mennessä olen viihtynyt täällä hyvin ja koko ajan vaan tykkään enemmän tästä kaupungista.

Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti